Spółdzielnia Socjalna Arka, ogłasza nabór do resortowego programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Organizacji Pozarządowych – edycja 2025 Uczestnikiem Programu może być osoba, która spełnia jednocześnie następujące kryteria:
zamieszkuje na terenie Gminy Susiec,
posiada orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Osoba zainteresowana udziałem w Programie składa komplet dokumentów rekrutacyjnych zawierających:
kartę zgłoszenia do Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Organizacji Pozarządowych – edycja 2025, stanowiącą załącznik nr 7 do Programu.
kserokopię aktualnego orzeczenia o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenia równoważnego do wyżej wymienionych.
klauzulę informacyjną RODO w ramach Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Organizacji Pozarządowych – edycja 2025 Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej stanowiącą załącznik nr 15 do Programu.
Klauzulę informacyjna w ramach programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Organizacji Pozarządowych – edycja 2025.
Dokumenty rekrutacyjne do Programu dostępne są:
w siedzibie Spółdzielni Socjalnej Arka ul. Tomaszowska 100, 22-672 Susiec, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00,
na stronie internetowej Spółdzielni Socjalnej Arka pod adresem: https://spółdzielnia-arka.pl/ ( w zakładce aktualności)
Dokumenty rekrutacyjne należy złożyć w terminie: do dnia 31 marca 2025 roku:
w biurze Spółdzielni Socjalnej Arka od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00,
pocztą tradycyjną na adres: Spółdzielnia Socjalna Arka, ul. Tomaszowska 100, 22-672 Susiec.
W przypadku składania dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem operatorów pocztowych – za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu do Spółdzielni Arka Susiec.
Osoby, które złożą wniosek po tym terminie (i spełnią warunki uczestnictwa) zostaną wpisane na listę rezerwową.
Dokumenty rekrutacyjne powinny zostać podpisane przez osobę zainteresowaną lub opiekuna prawnego. W przypadku podpisu przez opiekuna prawnego wymagany jest dokument poświadczający sprawowanie opieki nad daną osobą.
Złożenie przez Beneficjenta karty zgłoszenia do Programu wraz z innymi wymaganymi dokumentami nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem Kandydata do Programu.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 84 665 40 10.
Jednostką realizującą Program jest Spółdzielnia Socjalna Arka, z siedzibą w Suścu, ul. Tomaszowska 100 , 22-672 Susiec.
Program jest w całości finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego i realizowany będzie do dnia 31.12.2025r.